Информационната кампания "Бъдещите лидери в селското стопанство" взе участие в 17-то ежегодно изложение Интерфуд и дринк 2018 (Interfood & Drink 2018), което се проведе от 7 до 10 ноември в Интер Експо Център в София.
На информационния щанд бяха представени номинациите за модерна българска ферма, като всеки посетител имаше възможност да номинира модерна ферма на място или през сайта ни cap18.europe.bg.
На интерактивна киоска посетителите проверяваха под формата на забавна игра своите знания в областта на селското стопанство, храните и иновациите в сектора. Много посетители от различни възрасти показаха завидни знания в областта и спечелиха специални награди. Сред отличниците бяха и участващите в изложението ученици от Софийска професионална гимназия по туризъм, Софийска гимназия по хлебни и сладкарски технологии и Професионална гимназия ”Велизар Пеев”, гр. Своге.
На щанда на кампанията бяха представени Брой 1 и Брой 2 на поредицата "Модерният фермер", Брой 1 на списанието "Как ЕС променя селските райони", статията "Резултати и изводи от приложението на подхода ЛИДЕР в българските селски райони" и изданието "Иновации в селските райони: Правилата на играта".
Повече снимки от участието ни на изложението Interfood and Drink 2018 можете да разгледате във Фейсбук профила на кампанията.
Информационна кампания „Бъдещите лидери в селското стопанство“ се изпълнява от Агенция СТРАТЕГМА ООД в партньорство с Центъра за учебно-тренировъчни фирми в България към МОН с финансовата подкрепа на ГД „Земеделие и развитие на селските райони“ на Европейската комисия.
Общата цел на информационната кампания е да повиши доверието на българските граждани към Общата селскостопанска политика на Европейския Съюз (и политиките на ЕС като цяло) и да насърчи разпознаването на приноса на тази политика за развитието на националното ни селско стопанство, опазването на висококачествените български продукти, опазването на българската природа и съживяването на селските райони.